נהגי מוניות, בעודכם מחפשים לקוחות בשטח, תנו לאינטרנט לעבוד בשבילכם ולייצר לכם לקוחות נוספים: דף נחיתה מאפשר לאינספור לקוחות פוטנציאליים לגלות אתכם, לקרוא אודותיכם, לפתח כלפיכם ביטחון וגם להזמין אתכם להקפיץ אותם. העסקה כולה נסגרת תוך דקות ועם 0% מאמץ מצדכם.
1 מהו דף נחיתה?
דף נחיתה הוא אתר בן דף אחד, ומהווה כלי שיווקי איכותי ומכירתי, המותאם לייצור פניות מלקוחות חדשים.
דף הנחיתה מסייע לייצר לבתי עסק ולרבות נהגי מוניות פניות רבות על בסיס קבוע, מלקוחות שבדיוק מחפשים את השירות המתאים ברשת.
דף הנחיתה הוא מרשים ופשוט להבנה, ובזכות זאת מסייע לייצר אינטראקציה מיידית עם הלקוח, בלי להעמיס עליו יותר מדי מידע.
הלקוח מתוודע לשירותים המוצעים בדף, מתעוררת בו סקרנות למידע נוסף ופעמים רבות בוחר ליצור קשר ולשמוע פרטים נוספים.
הלקוחות השונים נחשפים לפרסומים על ידי חיפוש עצמי ברשת או באמצעות פרסום דרך גוגל והרשתות החברתיות, שמאפשר להגדיל את החשיפה פי כמה מונים.
2 יתרונות דף נחיתה לנהגי מונית
דף נחיתה לנהגי מונית היא דרך מצוינת לייצר עוד עבודה בלי הרבה כאב ראש או השקעה של עבודה.
- כולם יכירו את שמכם – כשאתם ברחוב או תלויים בתחנת מוניות, אתם תלויים בהיצע שלמציאות הקיימת יש לספק לכם בלבד. ברגע שיש לכם דף נחיתה, ניתן לפרסם אותו בכל פלטפורמה דיגיטלית, כמו הרשתות החברתיות, וגם לקדם אותו בגוגל. על ידי כך, עולים הסיכויים שאנשים באזור שלכם הזקוקים להסעה יאתרו אתכם, יבחרו לשלוח לכם הזמנה ולפנות אליכם.
- סוגרים עסקה ב- 0% מאמץ – רוב הפעמים, כדי לסגור נסיעה עליכם להתמקח עם לקוח ברחוב, לדבר עם מנהל התחנה וכדומה. במקרה של דף נחיתה אין כאב ראש, הלקוח מגיע אליכם ללא מאמץ! אתם מקבלים הודעה בווטסאפ ותוך דקות אתם כבר נוסעים ביחד ליעד.
- יצירה של קשר אישי עם הלקוח – מאחר והתקשורת הראשונית ביניכם ובין הלקוח היא דרך הווטסאפ, כבר נוצר חיבור רגשי עמוק יותר, ושיחה בווטסאפ שללקוח תמיד יהיה נוח לחזור אליה במקרה שיזדקק להסעה נוספת. דפי נחיתה מסייעים ליצור לקוחות קבועים, שבוטחים בכם כנותני שירות איכותיים ומהימנים ובזכות זאת, יבחרו בכם שוב ושוב ללא עוררין.
4 לסיכום
בזכות דף הנחיתה, נהגי המוניות יכולים לקבל פניות רבות מלקוחות ללא מאמץ, ולהעצים את הביטחון שהלקוחות רוכשים כלפיהם.
עדין אין לכם דף נחיתה? מעוניינים בפרטים נוספים? לחצו כאן