
עורכי-דין, כרטיס הביקור שלכם הוא אחד מכלי המיתוג החיוניים ביותר עבורכם.
1 כרטיס ביקור דיגיטלי לקליניקת קוסמטיקה
2 היתרונות של כרטיס הביקור הדיגיטלי
כרטיס הביקור הדיגיטלי מאפשר לקליניקה שלכם "לגעת" באינספור אנשים תוך דקות: לשלוח לעובדים, לחברים ולבני המשפחה שלכם את הכרטיס בקליק אחד, ולהעביר אותו ללקוחות ממליצים שיוכלו להיות "שגרירים" עבורכם, עם תיק עבודות מן המוכן.
ניתן לפרסם את כרטיס הביקור הדיגיטלי ברשתות החברתיות, ולשלוח אותו לכל מייל או סמארטפון בעולם תוך שניות. הוא מספק ללקוחות שלכם נוחות שאין שניה לה: יכולת לנווט אליכם ברגע, להתקשר אליכם בלי לחפש אתכם באנשי הקשר וללמוד על הקליניקה עוד לפני שפנו אליכם.
הפתרון המושלם של WEBSERVICE אף מעניק לכם יתרון בפגישות נטוורקינג, ומאפשר לכם לשלוח את הכרטיס שלכם לבעלי עסקים בחדר תוך שניות. אנשי העסקים השונים יוכלו להכיר את הקליניקה שלכם מקרוב, וגם להעביר את הפרטים שלכם בקלות למטרות המלצה.
3 מה זה בעצם מיתוג לקליניקת קוסמטיקה?
- בונים שפה שהלקוח מכיר ואוהב – לכל קהילה כיום יש מעין סלנג או ניב מסוים שלפיו כל הקבוצה מדברת. בתור בעלי עסקים, השאיפה שלכם היא לאתר את השפה הנכונה: השפה שהלקוחות שלכם מבינים בקלות, מקבלים ממנה ביטחון ומתחברים אליה, ובעקבות זאת גם למותג.
- מעצבים לוגו ייחודי ומרשים – לוגו יופיע על כל דבר בעסק שלכם: דפים, עטים, כרטיסי ביקור, דלת המשרד… לכן מאוד חשוב להשקיע בו יותר מכל. מעצבים גרפיים מקפידים לייצר לוגו שמשקף את החזון העסקי שלכם ואת המסרים שאתם רוצים להעביר ללקוחות.
- מייצרים כרטיס ביקור דיגיטלי שכל לקוח יזכור – מה שבאמת חשוב בכרטיסי ביקור דיגיטליים הוא שיניעו את הלקוחות שלכם להתרשם מכם לטובה, לזכור אתכם היטב וגם להיעזר בכרטיס למטרות המלצה והיכרות עם הקליניקה. הגרפיקאים המוכשרים של WEBSERVICEדואגים לעצב כרטיס ביקור בולט, מיוחד, ופשוט שונה מאחרים.