נציג צ'אט עבור שירותי webservice
נציג צ'אט עבור שירותי webservice

ברוכים הבאים 👋נשמח לעמוד לשירותכם

מה זה כרטיס דיגיטלי? ולמה הוא חשוב לעסקים?

כרטיס ביקור דיגיטלי מה זה ולמה כדאי?

כרטיס ביקור דיגיטלי שונה מהכרטיס הרגיל(מנייר). מכיוון שהכרטיס הדיגיטלי הוא דף אינטרנט שנמצא ברשת ומשמש ככלי ליצירת קשר ולהצגת העסק והשירותים / מוצרים שלך מה שמסייע לעסק שלך "לגעת" בלקוחות פוטנציאליים במהירות הבזק ולכן יותר עסקים עברו להשתמש בכרטיס הדיגיטלי. 

במאמר נעשה קצת סדר ונסביר מה זה כרטיס ביקור דיגיטלי ולמה הוא חשוב , האם יש כרטיס דיגיטלי חינם ומה היתרונות?

תוכן עניינים:

1 מה זה כרטיס ביקור דיגיטלי?

כרטיס הדיגיטלי הוא דף אינטרנט שמאגד את כל המידע  אודות בית העסק בצורה נעימה ומזמינה, שירותי החברה, גלריה, רשת חברתית פייסבוק, אינסטגרם וכו', ניתן לנוווט לחנות או לעסק ולשמור אותך באנשי הקשר בלחיצה אחת, טופס יצירת קשר למייל או לוואטצאפ ועוד, כל זה נעשה בצורה דיגיטלית חכמה.

לכרטיס הדיגיטלי יש כתובת ייעודית משלו תחת דומיין המאפשר לפרסם את הכרטיס החכם ברשתות החברתיות ובכל פלטפורמה דיגיטלית, מומלץ לשלב את הכרטיס במערך השיווקי בחברה שיספק ללקוח נוחות שאין שניה לה.

2 לאילו עסקים מתאים הכרטיס ?

הכרטיס הדיגיטלי מייצג את העסק שלך בצורה מדהימה ומשמש ככלי שיווקי והכרחי המותאם לכל עסק מהקטן ביותר לגדול ביותר וגם לעסק בתחילת דרכו, הכרטיס מקצועי ובמחיר מאוד משתלם. ובעזרת הכרטיס ניתן להגיע ליותר חשיפה גדולה של לקוחות פוטנציאליים .

3 האם כדאי כרטיס דיגיטלי בחינם?

חברות שמציעות כרטיס דיגיטלי בחינם, אמנם זה בחינם, אבל ישנם המון חסרונות שכדאי לקחת אותם בחשבון למה לא כדאי.

  1. מגבלת עיצוב הכרטיס – כרטיס עסקי שניבנה בחינם לרוב לא יראה מרשים ולא יאפשר להתאים את הנראות לעסק בצורה שמתאימה לו.
  2. הכרטיס מאוחסן בחברת שרתים ומאחר שאחסון זה דבר יקר וכרוך בתשלום, כרטיס הדיגיטלי בחינם עלול להכיל מגבלה לכמות הכניסות או איטיות בטעינת הכרטיס.
  3. מיניסייט – כרטיס ביקור דיגיטלי חכם שניבנה בחינם מוגבל ולא יאפשר להשתמש בכל הפיצ'רים שיאפשרו חשיפה נרחבת יותר.
  4. תוצאות החיפוש בגוגל 🔍–  לרוב לא יהיה מקודם בתוצאות החיפוש.

4 האם כדאי כרטיס דיגיטלי בתשלום?

כרטיס ביקור דיגיטלי בתשלום הוא חייב להיות מקצועי שמותאם לעסק ובהשקעה שתחזיר את עצמה כבר מהלקוח הראשון שלכם, נציג מספר דגשים:

  1. דרך בטוחה לשמור על קשר עם הלקוחות הקיימים ומאפשר להגדיל את החשיפה ליותר לקוחות חדשים.
  2. אחסון הכרטיס – מאוחסן בחברת שרתים מהירה מאוד UPRESS ואין מגבלה לכמות הכניסות ולשיתופים.
  3. מיניסייט – הכרטיס מכיל פיצ'רים שיאפשרו חשיפה רחבה יותר בכדי שתוכלו למתג את העסק ברמה גבוהה יותר.
  4. עיצוב הכרטיס – כרטיס שמשדר יוקרה ומעניק לעסק שלך את הפנים השיווקיות ברשת.
  5. אין תחליף לגורם האנושי – נקשיב לצרכים שלך ותקבל את המענה הטוב ביותר והמשתלם ביותר.
  6. קידום הכרטיס בתוצאות החיפוש בגוגל שניבנה עבורכם יופיע בתוצאות החיפוש בגוגל 🔍.

5 היתרונות כרטיס ביקור דיגיטלי?

  1. כרטיס שלא מעלה אבק בארנק –בעל עסק שמעביר ללקוח את כרטיס מנייר הוא לרוב יאחסן בארנק אך הסיכוי שהלקוח יזכור שהכרטיס בארנק קלוש לעומת זאת כרטיס ביקור דיגיטלי נשלח ללקוח בסמארטפון שעמו הוא מבלה את רוב הזמן ובלחיצה אחת מספר הטלפון שלך ישמר אצלו בזיכרון וגם הקישור לכרטיס הביקור שלך.
  2. כרטיס ביקור דיגיטלי המחבר בין כל העולמות – מספק ללקוח גישה לכל המידע הקיים אודות בית העסק למשל: טלפון, מייל ליצירת קשר, קישור לאתר ולרשתות החברתיות וההיכרות עם בית העסק מעמיקה יותר ובנוסף הלקוח נפתר מהצורך לשמור את פרטי בית העסק באנשי הקשר שלו או להזין את מספר הטלפון בנייד וחוסך הרבה מאוד זמן.
  3. כרטיס שניתן לפרסם בכל מקום – מאחר ומדובר בלינק, ניתן לפרסם את הכרטיס באתר החברה ובדפים העסקיים וברשתות החברתיות, בוואטסאפ, באתרים חיצוניים ובכל פלטפורמה דיגיטלית קיימת. ובכך ניתן גם לסייע ולהגדיל את החשיפה של העסק ולעזור ללקוחות לפתח כלפיך ביטחון שיאפשר לקנות ממך בטווח הארוך.
  4. כרטיס שעושה ללקוח חיים קלים – הכרטיס מהווה את המפה העסקית בעבור הלקוח שלכם: הכרטיס יכול לנווט אל בית העסק תוך שניות, להתקשר אליו, לקרוא אודותיו ואף לרכוש ממנו והכול בלחיצת כפתור אחת. וזוהי נוחות ברמה גבוהה שכל לקוח מעריך ומעודד אותו לבסוף לבצע רכישה מתוך אמון ובלב שלם.
6 לסיכום

וובסרביס מתמחה בכרטיסי ביקור דיגיטליים מקצועיים שמאגדים את כל המידע אודות בית העסק ובכך מעודדים את הלקוחות להמשיך ולגלות עוד על בית העסק ברשת, וככל שהלקוחות מכירים את בית העסק טוב יותר, ובצורה נוחה כך עולה הסיכוי שיפנו אליך.

מוזמנים לצפות בדוגמאות של לקוחותינו

טיפים לעסקים

המדריך הוא בשבילכם 🤍

וובסרביס יוצרת ופועלת מתוך הבנה שאם הטיפים והכלים עוזרים לכם להזניק את העסק שלכם במרחב הדיגיטלי, אתם תמשיכו איתנו לאורך זמן ותמליצו עלינו לחברים ולבעלי עסקים נוספים

המדריך שלנו עזר לכם?
נשמח שתשתפו את המדריך!😉

מה זה כרטיס דיגיטלי? ולמה הוא חשוב לעסקים?

דף נחיתה לנהגי מוניות

דף נחיתה לנהגי מוניות

נהגי מוניות, בעודכם מחפשים לקוחות בשטח, תנו לאינטרנט לעבוד בשבילכם ולייצר לכם לקוחות נוספים: דף נחיתה מאפשר לאינספור לקוחות פוטנציאליים לגלות אתכם,

קרא עוד »
כרטיס ביקור דיגיטלי לסוכני ביטוח

כרטיס דיגיטלי לסוכני ביטוח

התחרות הגבוהה הקיימת בקרב חברות ביטוח, סוכני ביטוח, יועצים פיננסים, סוכן נסיעות ועוד מחייבת אותך בקידום ושיווק באמצעי הפרסום השונים. העסק שלכם

קרא עוד »

תוכן עניינים:

הצטרפו אלינו לפייסבוק

שתף:

דילוג לתוכן