עולם התיווך מתחיל ונגמר בלקוחות: חלק מעוניינים למכור או להשכיר בית בעוד שחלק מחפשים מקום מגורים, אך כולם מהווים לקוחות פוטנציאליים שזקוקים לשירותים שלכם.
כיצד תוכלו להרשים אותם יותר מכל מתווך אחר, ולגרום להם לבחור בכם על פני יתר אנשי הנדל"ן בשוק?
webservice ממליצה לייצר כרטיס ביקור דיגיטלי ומרשים, המספק ללקוחותיכם את כל המידע באופן ייצוגי ובשקיפות מלאה. תוך שניות, הלקוחות כבר יכולים לקרוא הכול אודותיכם ולהשתכנע כי יש בידכם את הכישורים המתאימים לספק את צרכם.
תוכן עניינים:
1 מהו כרטיס ביקור דיגיטלי?
כרטיס ביקור דיגיטלי הוא שדרוג של כרטיס הביקור השגרתי.
מדובר באתר לכל דבר, המרכז את כל המידע אודות בית העסק שלכם תחת קורת גג אחת: בלחיצה אחת, הלקוחות יכולים לנווט למשרד שלכם, להתקשר אליכם, לפנות אליכם בווטסאפ, לקרוא אודותיכם ברשתות החברתיות ואפילו לגשת לאתר שלכם.
כאשר הלקוחות נהנים ממערך מידע נוח ונגיש, הרבה יותר פשוט להם להכיר אתכם מקרוב, לפתח כלפיכם ביטחון וגם לבחור בכם כסוכני הנדל"ן שלהם, על פני יתר המתחרים.
ניתן להשתמש בכרטיס ביקור דיגיטלי גם ככלי לשיווק ופרסום: לפרסם לינק לכרטיס הביקור ברשתות החברתיות, לשלוח אותו בווטסאפ ללקוחות ממליצים ו/או ללקוחות פוטנציאליים ואף להעביר אותו לכל שותף עסקי פוטנציאלי תוך שניות.
2 מהם היתרונות של כרטיס ביקור דיגיטלי?
כרטיס ביקור דיגיטלי טומן בחובו שפע יתרונות לבעלי עסקים בכלל ולסוכני נדל"ן בפרט.
- כרטיס ביקור שלעולם לא ישכחו או יאבדו – מאוד פשוט לאבד או לשכוח כרטיסי ביקור עשויים קרטון, וברגע שהם נשכחו הסיכויים שהלקוח ייזכר בהם שוב הם קלושים. לעומת זאת, כרטיס ביקור דיגיטלי נשלח לסמארטפון של הלקוחות, המקפיד להזכיר להם 20 פעמים ביום כי יש הודעה שעליהם לשים לב אליה.
- כל המידע נגיש ונוח ללקוח – בניגוד לרוב כרטיסי הביקור שנושאים רק את שם בית העסק ופרטי יצירת הקשר שלו, כרטיס הביקור הדיגיטלי מנגיש ללקוחות את כל מה שהיו רוצים לדעת אודות בית העסק שלכם ויותר, כך שכשהם מסיימים לעבור על כל המידע הם מרגישים נינוחים ופונים אליכם באמונה שלמה ומתוך כוונה להתחיל בעבודה.
- כרטיס ביקור שיווקי – ניתן לפרסם את כרטיס הביקור הדיגיטלי באתרים חיצוניים, ברשתות החברתיות ואף לשלוח אותו ללקוחות פוטנציאליים דרך הודעה או בווטסאפ. הכלי השיווקי הזה לא רק ירשים לקוחות פוטנציאליים, אלא יסייע להם להכיר אתכם במהירות הבזק ועל הצד הטוב ביותר.
4 לסיכום
כרטיס ביקור דיגיטלי הוא כלי עסקי ושיווקי חזק, המסייע לכם "לגעת" בלקוחות פוטנציאליים בקלות ולהרשים אותם במהירות.
הכרטיס מאגד את כל המידע אודות בית העסק שלכם, כך שהלקוח יכול לקרוא ולהכיר אתכם בקלות, וגם לפנות אליכם בלחיצת כפתור.
webservice מעצבת כרטיסי ביקור דיגיטליים יפים ומושכים, שתופסים את העין ומעודדים את הלקוחות לעצור לרגע ולגלות את בית העסק שלכם.
ככל שייקראו עליכם יותר ויתרשמו לטובה, כך עולים הסיכויים שייבחרו לשים בכם את מבטחם וירצו שתהיו לסוכני הנדל"ן הבלעדיים שלהם.