נציג צ'אט עבור שירותי webservice
נציג צ'אט עבור שירותי webservice

ברוכים הבאים 👋נשמח לעמוד לשירותכם

איך ליצור בקלות רשימת תפוצה בוואטסאפ?

איך ליצור בקלות רשימת תפוצה בוואטסאפ?

לפני שנסביר מה זה "רשימת תפוצה" נדבר על קבוצה בוואטסאפ רוב הסיכוי שאתם מנהלים קבוצה או פעילים בקבוצה עם המשפחה או חברי הצוות בעבודה. שליחת הודעה לקבוצה מגיעה לכל חברי הקבוצה וניתן להגדיר מי מנהל את הקבוצה ואם חברי הקבוצה יכולים להגיב, כולם חשופים לכל אנשי הקבוצה.

לעומת זאת רשימות התפוצה הן אחת הדרכים היעילות והזולות לתקשורת מרובת נמענים המאפשר לשלוח הודעה "פרטית" למספר נמענים בו זמנית שתגיעה לכולם בהודעה אישי באמצעות הוואטסאפ. שבסופו ככל שהרשימה גדלה ואיכותית יותר, ככה אפשר להמיר ללקוחות.

ישנם מספר רב של רשימות תפוצה שניתן להשתמש בהם בחינם, במדריך נתמקד על רשימת תפוצה בוואטצאפ ואיך עובדים בצורה נכונה.

תוכן עניינים:

1 כיצד יוצרים רשימת תפוצה ?

רשימת תפוצה מגדירים פעם אחת לצורך שליחת הודעות, מבלי לבחור נמענים בכל פעם מחדש.

  1. הפעילו את אפליקציית וואטסאפ בנייד שלכם, באפליקציה בחלק העליון ליד כפתור החיפוש הקליקו על סמל התפריט (שלוש נקודות לאורך).
  2. בתפריט שתפתח בחרו באפשרות רשימת תפוצה חדשה.
  3. בחרו את הלקוחות שאליהם תרצו לשלוח את ההודעה, ובסיום הקליקו למטה על הווי הירוק.
  4. כתבו שם שתזכרו לרשימת התפוצה , מומלץ להתחיל את המילה ב"תפוצה" יאפשר לנו למצוא את התפוצה בעתיד.
רשימת תפוצה לוואטצאפ שלב א
רשימת תפוצה לוואטצאפ שלב ב

5. במסך רשימת התפוצה שפתחנו יש לנסח את ההודעה שלכם ללקוחות ולשלוח לכל רשימת התפוצה "במכה אחת", חשוב להדגיש שההודעה שהלקוחות יקבלו לוואטצאפ היא "אישית" מאיתנו.

רשימת תפוצה לוואטצאפ שלב ג

2 רשימת תפוצה חשוב לזכור!

  1. רשימת התפוצה בוואטסאפ מוגבל ל-256 אנשי קשר, במידה ותרצו להגדיל את רשימת התפוצה תצטרכו להקים רשימת תפוצה נוספת ונפרדת. אל תשכחו למספר את הקבוצות זה יעזור לכם בעתיד כאשר יהיו לכם המון תפוצות למשל מבצעים1, מבצעים2.
  2. לכל רשימת תפוצה שתפתחו בתחילת השם תרשמו "תפוצה" ואז את נושא התפוצה בכדי שבעתיד שתרצו לחפש רק רשימת תפוצה שפתחתם תוכלו לחפש לפי המילה הקבוע "תפוצה".
  3. לקוח שקיבל מכם הודעה אישית דרך רשימת התפוצה יכול להגיב עליה בקלות וזה חשוב למערכת היחסים שנוצרת עם הלקוחות

3 איך משתמשים בצורה נכונה עם רשימת תפוצה:

  1. התזמון חשוב– שליחת הודעה ברשימת תפוצה צריכה לעשות בתבונה לא להציף בתדירות גבוהה מידי הודעות, אלה בתקופות שיכולות להביא להזדמנויות שיצטרכו את שירותכם למשל בתחילת החורף טכנאי דודי שמש יכול לשלוח הודעה תפוצה עם תוכן על טיפ חשוב "איך אפשר לחסוך בעלויות הדוד ולהוריד את צריכת החשמל
  2. טיפ כזה יכול לעניין קהל די רחב שיש ברשותו דוד חימום , סיכוי טוב שאולי מישהו מרשימת הלקוחות צריך את שירותכם שהדוד לא מחמם או שיש קצר ועוד… ויוכל להשתמש בשירותים שלכם. דוגמא נוספת  בתחילת הקיץ 🌴 טכנאי מזגנים יכול לשלוח ברשימת התפוצה טיפ "איך אפשר לחסוך בהוצאת החשמל עם שימוש נכון במזגן" כידוע בקיץ צריכה בשימוש המזגן עולה ויש סיכוי טוב שבדיוק אחד מהרשימה חיפש טכנאי או שאחד מהחברים שלו חיפש. מקווה שהבאתם את הרעיון ותתחילו לתזמן לכם הודעות בתקופות מתאימות.
  3. שליחת הודעה בחגים – לא חייב שכל הודעה תהיה למטרת מכירה גם לקבל חג שמח מכם ישמח את הלקוח, זה יכול לחזק את הקשר שלכם ללקוחות.
  4. מבצעים – הזדמנות טובה להשתמש ברשימת תפוצה, כאשר אתם מתכננים לצאת במבצע מעניין למשל בתקופת בלאק פריידיי  על כל המוצרים תקבלו 50% "לזמן מוגבל" ולשלוח לכל הרשימה הודעה, מומלץ לצרף את הקישור שמוביל למוצרים, מה שבעצם נגרום לכניסות אורגניות לאתר בנוסף יש סיכוי טוב שנקבל פניות לסגירת עסקה.
  5.  הודעות חשובות
    לדוגמא מספרה יכולה לשלוח הודעה לקהל הלקוחות שבוע טוב לקוחות יקרים❤
    ביום שישי הקרוב 12.2
    המספרה תהיה סגורה.
    כל מי שמעוניין להגיע מוזמן לבוא במהלך השבוע הזה, יום נפלא, מעצב השיער שלכם  ✂️✂️✂️. 
    דוגמא נוספת, הי בנות ❤, בניית ציפורניים בשיטת הג'ל המתקדמת רק 170 ש"ח! מהרו… תורים אחרונים לפני החג… 
4 לסיכום

אני מאוד מקווה שהצלחתי לעזור לכם להבין טוב יותר איך להשתמש בשיווק נכון ברשימת תפוצה בוואטצטפ ושתתחילו להשתמש בה. 

חשוב לשמור על קשר מתמשך עם הלקוח לחזק את הקשר שלכם, תעשו לעצמכם עוד היום רשימת תפוצה חדשה  להגביר את החשיפה והשיווק שלכם.

 

טיפים לעסקים

המדריך הוא בשבילכם 🤍

וובסרביס יוצרת ופועלת מתוך הבנה שאם הטיפים והכלים עוזרים לכם להזניק את העסק שלכם במרחב הדיגיטלי, אתם תמשיכו איתנו לאורך זמן ותמליצו עלינו לחברים ולבעלי עסקים נוספים

המדריך שלנו עזר לכם?
נשמח שתשתפו את המדריך!😉

איך ליצור בקלות רשימת תפוצה בוואטסאפ?

דף נחיתה לנהגי מוניות

דף נחיתה לנהגי מוניות

נהגי מוניות, בעודכם מחפשים לקוחות בשטח, תנו לאינטרנט לעבוד בשבילכם ולייצר לכם לקוחות נוספים: דף נחיתה מאפשר לאינספור לקוחות פוטנציאליים לגלות אתכם,

קרא עוד »
כרטיס ביקור דיגיטלי לסוכני ביטוח

כרטיס דיגיטלי לסוכני ביטוח

התחרות הגבוהה הקיימת בקרב חברות ביטוח, סוכני ביטוח, יועצים פיננסים, סוכן נסיעות ועוד מחייבת אותך בקידום ושיווק באמצעי הפרסום השונים. העסק שלכם

קרא עוד »

תוכן עניינים:

הצטרפו אלינו לפייסבוק

שתף:

דילוג לתוכן