נציג צ'אט עבור שירותי webservice
נציג צ'אט עבור שירותי webservice

ברוכים הבאים 👋נשמח לעמוד לשירותכם

כיצד לקוחות יכולים לפנות אליינו בקליק ?

כיצד לקוחות יכולים לפנות אליינו בקליק

בעולם הדיגיטלי של היום כל בעל עסק רוצה שללקוח שלו יהיה קל לפנות אליו, והדרך המהירה ביותר באמצעות לינק מקצועי, שניתן להדביק לכל פוסט בפייסבוק וגם באתר שלנו.

 הלקוח לוחץ על הלינק ובין רגע כבר נמצא איתנו בצ'אט פרטי בווטסאפ או מחייג אלינו לשיחת מכירה.

WEBSERVICE מתאימה לבתי עסקים לינקים קצרים ואיכותיים, שמסייעים להם לעודד את הלקוחות ליצור עמכם קשר תוך שניות, באמצעות השיטה הכי נוחה שיש.

תוכן עניינים:

1 מה זה קליק צ'אט?

קליק צ'אט היא דרך מצוינת לאפשר ללקוחות שלכם לפנות אליכם בקליק, ולהגיע לשיחה פרטית איתכם בצ'אט בווטסאפ. 

 WEBSERVICE מקפידה לבנות את הלינק האיכותי ביותר, כך שיניע את הלקוח לפעולה ויספק לו דרך פשוטה לפנות אליכם, המשדרגת משמעותית את חווית הלקוח.

אתם יכולים לפרסם את הלינק בכל פלטפורמה אינטרנטית שתבחרו: בפוסטים בפייסבוק, באתר שלכם, בלינקדאין, בהודעות רבות משתתפים בווטסאפ, באתרים בהם לקוחות מציעים פרויקטים ועוד.

אנו יכולים לייצר פוסט על ידי לחיצה על הסקשן מתחת לכותרת הבית או ללחוץ על הכפתור השמאלי העליון, המציע אפשרות דומה. הכפתור השמאלי אף מציע לייצר סרטונים, סטוריז, לייבים ומיני סגנונות של תכנים פרסומיים לרשתות החברתיות.

אפשרות נוספת היא לשלוח את הלינק לאנשי עסקים, במטרה לנסות ולחבור אליהם לשיתופי פעולה מניבים.

מעוניינים לקבל יותר פרטים לחצו כאן

2 מה זה קליק פון?

קליק פון היא שיטה נוספת להפוך את החיים של לקוחותיכם לקלים יותר ולעודד אותם לפנות אליכם בקליק. 

מדובר בלינק ש WEBSERVICE מייצרת, במטרה לשלוח אותו ללקוחות או לפרסם אותו בפלטפורמות אינטרנטיות שונות, כך שיהיה ללקוחות פשוט ונוח להתקשר אליכם בקליק אחד.

בדומה לקליק צ'אט, מומלץ לפרסם את קליק פון בכל פלטפורמה אפשרית, ולשלוח אותו ללקוחות פוטנציאליים או בעלי עסקים שאתם מעוניינים ליצור עמם קשר. 

הנוכחות של הלינק מעודדת את הלקוחות לעשות מעשה וגם לעשות זאת בקלות וללא הרבה מחשבה.

מעוניינים לקבל יותר פרטים לחצו כאן

3 יתרונות הפנייה בקליק

שירותי קליק הופכים את חוויית הלקוח שלכם ליוקרתית ונוחה יותר, ומעודדים את הלקוח לפנות אליכם בצ'יק וללא הרבה מחשבה, עוד לפני שהספיק לחשוב על התנגדויות או סיבות להימנע מרכישת השירות או המוצר.

ברגע שהוא לוחץ על הלינק, הפלאפון שלו כבר דואג לשאר ותוך שנייה הלקוח כבר שולח לכם הודעה בצ'אט או מחכה על הקו שתענו לשיחתו.

אתם יכולים לפרסם את הלינק בפוסטים ברשתות החברתיות, במיקומים של פרטי "צור קשר", באתר שלכם ובכל פלטפורמה אינטרנטית שמפרסמת אתכם. 

על ידי כך, כל מי שיחפש את השם שלכם או ייתקל במידע אודות בית העסק, יוכל להתרשם ממנו לטובה ולהתקשר אליכם ללא שום מאמץ.

4 לסיכום

שירותי פנייה בקליק ממקסמים את חוויית הפנייה של הלקוח ומאפשרים לו לגשת אליכם עם כל השאלות תוך שנייה, לאחר לחיצה על לינק אחד בלבד.

מומלץ לפרסם את הלינק לצד פוסטים ברשתות החברתיות, בסקשנים של יצירת קשר, באתר שלכם ובכל פלטפורמה אינטרנטית המפרסמת אתכם ומרשימה את לקוחותיכם לטובה.

הפנייה המהירה, על ידי הקלקה על הלינק, מסייעת למנוע התפתחות של התנגדויות מבעוד מועד ומגדילה את הסיכויים שהלקוחות יבחרו בכם על פני המתחרים שלהם ויסגרו את העסקה.

WEBSERVICE מייצרת לינקים לפנייה בקליק דרך קבע, ועל ידי כך מסייעת לעסקים רבים לפנות ללקוחותיהם במהירות הבזק, ומשדרגת את חוויית הלקוח פי כמה מונים.

טיפים לעסקים

המדריך הוא בשבילכם 🤍

וובסרביס יוצרת ופועלת מתוך הבנה שאם הטיפים והכלים עוזרים לכם להזניק את העסק שלכם במרחב הדיגיטלי, אתם תמשיכו איתנו לאורך זמן ותמליצו עלינו לחברים ולבעלי עסקים נוספים

המדריך שלנו עזר לכם?
נשמח שתשתפו את המדריך!😉

כיצד לקוחות יכולים לפנות אליינו בקליק ?

דף נחיתה לנהגי מוניות

דף נחיתה לנהגי מוניות

נהגי מוניות, בעודכם מחפשים לקוחות בשטח, תנו לאינטרנט לעבוד בשבילכם ולייצר לכם לקוחות נוספים: דף נחיתה מאפשר לאינספור לקוחות פוטנציאליים לגלות אתכם,

קרא עוד »
כרטיס ביקור דיגיטלי לסוכני ביטוח

כרטיס דיגיטלי לסוכני ביטוח

התחרות הגבוהה הקיימת בקרב חברות ביטוח, סוכני ביטוח, יועצים פיננסים, סוכן נסיעות ועוד מחייבת אותך בקידום ושיווק באמצעי הפרסום השונים. העסק שלכם

קרא עוד »

תוכן עניינים:

הצטרפו אלינו לפייסבוק

שתף:

דילוג לתוכן