פייסבוק היא הרשת החברתית הפופולרית ביותר כיום. בתי עסק רבים מנהלים דפים עסקיים בפלטפורמה כדי שייחשפו אליהם, יכירו אותם יותר מקרוב וייצרו עמם חיבור רגשי, שלאורך זמן גם יוביל לרכישה.
כמו כל פלטפורמה שיווקית, גם לפייסבוק יש חוקים וכללים שמומלץ להיצמד אליהם, כדי ליהנות מכל היתרונות והלקוחות שלפייסבוק יש להציע. אנחנו ב- WEBSERVICE ריכזנו כאן את הטיפים החשובים ביותר, שלוקחים את הקידום האורגני לשלב הבא ובזכות זאת, גם מגדילים את מערך המכירות בטווח הארוך.
1 1 האשטג אישי בסוף כל משפט
האשטג אישי שלכם הופך את מהלך החיפוש אחר פוסטים לפשוט בהרבה הן עבורכם והן עבור הלקוחות, הופך כל פוסט ופוסט למקצועי יותר ולבטח הופך את מהלך השיווק שלכם למאורגן ואיכותי יותר.
מתחת להאשטג הפרטי שלכם, רצוי לצרף לינק לכרטיס ביקור דיגיטלי, קישור ישיר לשיחה בטלפון או בווטסאפ, דף נחיתה, אתר או כל פלטפורמה אישית אחרת שעומדת לרשותכם. על ידי כך, אתם מספקים ללקוחות דרכים נוספות להתרשם מבית העסק, להכיר אתכם אף יותר, לפתח ביטחון כלפיכם וגם לבחור בכם על פני המתחרים.
2 לייקים יזומים לחיזוק החשיפה
יש לכם רשימת תפוצה בוואטצאפ? רשימת אנשי קשר? קבוצות פופולריות של פעילים בפייסבוק? זה הזמן לנצל את הכוח הזה לטובתכם.
לאחר שאתם מפרסמים פוסט, הקפידו לפרסם אותו גם בקבוצות ייעודיות: קבוצות בתחומכם ואף קבוצות פעילות שמאפשרות לפרסם בהן פוסטים, המקבלים תגובות ולייקים.
בנוסף, הקפידו לשלוח קישור לפוסט לכל רשימת התפוצה שלכם, לכל אנשי הקשר ולכל אדם שאתם מכירים. כל לייק חשוב, ואם תחזרו על הפעולה הזו באופן שוטף – אתם תגדילו את החשיפה האורגנית שלכם פי כמה מונים.
3 עיצוב גרפי ולייבים סרטונים
עיצוב תמונות:
פוסט המשלב תמונה ותוכן איכותי, זוכה למעורבות גבוהה יותר מאשר פוסט ללא תמונות , אז איך נוכל לעצב תמונות איכותיות ?
ישנם בשוק המון כלים לעיצוב , אני מתמקד בCanva כלי המאפשר ליצור תמונות מעוצבות בקלות, ללא שום ידע או ניסיון בעיצוב גרפי. האתר מאפשר לעצב פוסטים, קולאז’ים, תמונות נושא לפייסבוק ועוד, מתוך מגוון גדול של תבניות לבחירה שיוכלו לשמש אותך במסגרת פרסום בפייסבוק, אינסטגרם.
עוד על עיצוב גרפי מהיר באתר Canva תרשמו ותוכלו ליהנות מכלי עיצוב מרשים וקל
לייבים וסרטונים:
מאחר וסרטונים ולייבים מקבלים חשיפה גבוהה יותר באופן אוטומטי, מומלץ לחדור לעולם זה ולפרסם כמה שיותר מהם. פייסבוק יאהבו אתכם על כך ובתמורה, יגדילו את החשיפה לדף העסקי שלכם בטווח הארוך.
באתר עיצוב גרפי Canva ניתן גם ליצור סירטונים ואנימציות מוזמנים להתרשם.
4 תזמון פוסטים מראש
מחקרים שיווקיים מעידים כי יש חשיבות רבה ליום ולשעה שבהם אנו בוחרים לפרסם את הפוסטים שלנו, אך פעמים רבות אין לנו את הזמן לשבת מול המחשב ברגע המיוחל ולפרסם את הפוסט באותה השנייה.
לכן, פייסבוק החליטו לסייע וכיום הם מאפשרים לתזמן פוסטים מראש, כך שתוכלו להיות בטוחים ורגועים שלא משנה היכן אתם נמצאים, הפוסט שלכם מפורסם במקום הנכון ובזמן הנכון.
5 פעילות חכמה כעסק בפייסבוק
כאן הטעות. חשבו על כך, ככל שנגיב, נעשה לייקים ונהיה פעילים דרך החשבון העסקי שלנו, כך יותר ויותר אנשים ייחשפו לעסק שלנו וישימו לב לפעילות שלו ואולי אפילו ייבחרו להציץ בו.
בטווח הארוך, הפעילות העסקית בפייסבוק משתלמת, ואתם תשימו לב שיותר ויותר אנשים מגיבים לכם בחזרה, וגם בוחרים להיחשף אליכם באופן יזום.
6 הזמנת חברים ובני משפחה
אם תקפידו להזמין את החברים והמשפחה להגיב על הפוסטים שלכם על בסיס קבוע, בטווח הארוך אתם תשימו לב לעלייה יפה בחשיפה שלכם.
7 פוסטים קצר ולעניין
ואם אין לכם סרטון או לייב לפרסם ואתם מעדיפים לכתוב קצת, ההמלצה הרווחת היא לשמור על פוסט קצר ככל האפשר, עם מסר קצר וקולע ולפחות תמונה אחת עם נוכחות.
6 לסיכום
אנחנו בוובסרביס ממליצים להוסיף בסוף כל פוסט לינק לכרטיס ביקור דיגיטלי, לצ'אט בווטסאפ או לאתר שלכם, כדי "להמשיך את השיחה" ולהגדיל את הסיכויים שייפנו אליכם.