כרטיס דיגיטלי לסוכני ביטוח

כרטיס ביקור דיגיטלי לסוכני ביטוח

התחרות הגבוהה הקיימת בקרב חברות ביטוח, סוכני ביטוח, יועצים פיננסים, סוכן נסיעות ועוד מחייבת אותך בקידום ושיווק באמצעי הפרסום השונים.

העסק שלכם חייב להיות נוכח ברשתות השונות וברשתות החברתיות, לכן אנו מציעים לכם פתרון עם נראות מדהימה שייקח את העסק שלכם צעד אחד קדימה – הכירו את כרטיס הביקור של וובסרביס, המכיל את כל הקישורים, השירותים והמידע שהעסק שלך צריך.

במאמר נראה כמה טיפים ונסביר איך עושים שיווק נכון בעזרת כרטיס ביקור דיגיטלי לסוכני ביטוח

תוכן עניינים:

1טיפים לסוכני ביטוח

שווק את המוצרים שלך במייל

  • יש ברשותך חתימה דיגיטלית במייל?
    שדרג אותה על ידי הוספת משפט שיווקי. לדוגמא': "בסוכנות 'לציין את שם הסוכנות' 25% הנחה ברכישת פוליסת ביטוח בריאות!"
    והוספת "היפר קישור" באחת המילים במשפט והפנייתו לכרטיס הביקור הדיגיטלי, יכולה לעשות לעסק פלאים!

נוכחות אישית ברחבי הרשת

  • כל עסק שמעוניין למקסם את החשיפה שלו – חייב שיהיה ברשותו פרופיל עסקי בכל המדיות החברתיות השונות פייסבוק, אינסטגרם, הקפידו לשמור על חזות מקצועית ורשמית.
  • עדכנו את כרטיס הביקור הדיגיטלי בדף העסקי וגם בדף הפרטי שלכם.

תוכן עדכני ומועיל עבור הלקוחות שלך

  • על מנת לשתף את לקוחותיך במידע שיווקי מעניין, מומלץ לבצע את הפעולות הבאות:
    כתבו את התחום אותו אתה מעוניין לקדם לדוגמא:  "יש לי ביטוח דירה למשכנתא, האם אני צריך לדאוג לביטוח נוסף?".
    בסופה הוסף משפט "מניע לפעולה"  לדוגמא: "רוצים לדעת יותר על ביטוח משכנתא ואיך ניתן להוזיל עלויות?" צרו קשר והוספת "היפר קישור" לכרטיס הביקור הדיגיטלי.
  • את המידע אפשר לשתף בפייסבוק, אינסטגרם, באתר שלך, וברשימת תפוצה בוואטצאפ.

שיווק נכון בלקוחות קיימים

השיווק הטוב הוא שלקוח מרוצה ימליץ עליכם לחברים, שכנים, דודים אבל איך נעשה את זה יותר חכם?

  • לקוחות קיימים שמרוצים זה נכס, הם מהווים סוג נוסף לשיווק שלך. תארו לכם מצב שסוכן ביטוח הגיע למשפחה חדשה ועשה להם סדר בביטוחים בהתאם לצרכים שלהם. בסיום תשלחו ללקוח את הכרטיס ביקור הדיגיטלי שלכם ותבקשו ממנו שיעביר לכל מי שמעוניין בשירות שלכם.

  • בכל פעם שהלקוחות שלכם המליצו עליכם ושיתפו את הכרטיס שלכם, מי שקיבל את ההמלצה יוכל לקבל את כל המידע במקום אחד ובנגישות וליצור עמכם קשר.

     

2 כרטיס ביקור דיגיטלי, אל תפספסו!

מיתוג עסק זה לא רק לוגו

  • עסקים רבים נוטים לחשוב שמיתוג לעסקים, מתחיל ונגמר בלוגו. חשוב לדעת שהוא מהווה רק חלק קטן מהתהליך של המיתוג, כרטיס ביקור דיגיטלי יוקרתי ומעוצב הוא חלק נוסף בתהליך המיתוג והשיווק.
  • דרך כרטיס הדיגיטלי ניתן להציג את שירותי החברה והייחודיות שלכם בנוסף דרך ידידותית ליצור אתכם קשר ואפשרות לעקוב אחרי הפעילות שלכם ברשתות החברתיות. כרטיס מקצועי, יוקרתי, חדשנית עושה את העבודה.
  • המעורבות באינטרנט והרשתות החברתיות לסוכני ביטוח חיוני מאוד לעסק זה סוג של (מיני אתר) הוא מעניק פתרונות וכלים שיווקיים הרבה יותר חזקים מאשר סתם כרטיס ביקור מודפס. זוהי דרך בטוחה לשמור על קשר עם הלקוחות הקיימים וגם להיחשף לכמה שיותר לקוחות חדשים. 

תוכלו להתרשם מדוגמאות לכרטיסי ביקור דיגיטלי לסוכני ביטוח

וובסרביס תדאג להציג אותך בצורה המושלמת שיראה כאופציה הטובה ביותר עבור הלקוח ובעזרת הכרטיס אתם תוכלו למתג את העסק שלכם בכל ערוץ דיגיטלי וברשתות החברתיות.

2 לסיכום

עשו לעצמכם וללקוחות שלכם חיים קלים יותר באמצעות כרטיס העסקי שלנו והצטרפו ללקוחות רבים שבנו כרטיס ביקור דרכנו. ההחלטה להתקדם לכרטיס ביקור דיגיטלי היא בידיים שלך

טיפים לעסקים

המדריך הוא בשבילכם 🤍

וובסרביס יוצרת ופועלת מתוך הבנה שאם הטיפים והכלים עוזרים לכם להזניק את העסק שלכם במרחב הדיגיטלי, אתם תמשיכו איתנו לאורך זמן ותמליצו עלינו לחברים ולבעלי עסקים נוספים

המדריך שלנו עזר לכם?
נשמח שתשתפו את המדריך!😉

כרטיס דיגיטלי לסוכני ביטוח

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
דף נחיתה לנהגי מוניות

דף נחיתה לנהגי מוניות

נהגי מוניות, בעודכם מחפשים לקוחות בשטח, תנו לאינטרנט לעבוד בשבילכם ולייצר לכם לקוחות נוספים: דף נחיתה מאפשר לאינספור לקוחות פוטנציאליים לגלות אתכם,

קרא עוד »

תוכן עניינים:

הצטרפו אלינו לפייסבוק

שתף:

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
דילוג לתוכן