נציג צ'אט עבור שירותי webservice
נציג צ'אט עבור שירותי webservice

ברוכים הבאים 👋נשמח לעמוד לשירותכם

איך מתחילים להגדיל חשיפה לכרטיס הביקור?

איך מתחילים להגדיל חשיפה לכרטיס הביקור?

קצת לפני שנתחיל נסביר למה רכשתם כרטיס ביקור דיגיטלי,

כרטיס ביקור מנייר כבר לא מספיק ולא יכול להפיק את המיטב כמו היתרונות שהכרטיס הדיגיטלי מציע:

  1. מרכז בתוכו בצורה מאוד נוחה את כל הפרטים עבור העסק .
  2. מגביר חשיפה גדולה יותר.
  3. מאפשר לחסוך בעלויות הדפסה.

אך הטעות הגדולה שיכולה להיווצר היא חוסר שימוש או שימוש לא נכון בכרטיס הביקור שלהם.

במדריך הזה נראה לכם מספר פעולות קלות ובחינם שאם לא עשיתם, זה הזמן להשקיע קצת מאמץ בכדי לייצר יותר חשיפות ולהגיע לכמה שיותר לקוחות לסגירת עסקאות.

תוכן עניינים:

1 יצירת אינדקסים חשובים לחשיפת העסק שלכם

אחד מהשלבים הראשונים בקידום העסק הוא למצוא אתרים פופולריים ופלטפורמות שונות שיאפשרו לכם לפרסם את העסק בחינם.

על מנת ליידע את העולם או יותר נכון את מנוע החיפוש בגוגל שאתם קיימים תצטרכו לבנות קישורים ולפרסם את העסק שלכם ברחבי הרשת.

מטרת הקישורים בעצם לא להביא טראפיק לאתר אלא המטרה יותר בשביל לגרום לגוגל לסרוק את הקישורים ובכך לגרום לאתר להתקדם בתוצאות האורגניות של גוגל.

השלב הראשוני של פרסום עסק חדש נעשה בדרך כלל באמצעות אינדקסים, כל הקישורים האלו יסייעו לכם, לאט לאט, לבנות נוכחות אינטרנטית ברשת לאתר או לעסק שלכם

ריכזתי בפינכם מספרי אתרי אינדקסים מובילים שתוכלו לבצע בעצמכם רישום בחינם לעסק:

- חשיפה כרטיס הביקור באפליקציית easy:

בטח כבר נחשפתם לאפליקציה איזי ואם לא נסביר בקצרה , אפליקציה איזי הוא מנוע החיפוש המאפשר דרך קלה ומהירה למצוא נקודות עניין

ולבחור מקומות עסקים, אירועים ועוד מגוון עצום של תחומי חיפוש שנמצאים סביבכם, באיזי ניתן לחפש לפי מגוון בתי עסקים לפי רדיוס מסויים ממקום מגורכם.

כמות המשתמשים באיזי די גדולה דבר המאפשר חשיפה טובה, כאשר לקוח מצא אתכם באפליקציה איזי, הוא יראה את הפרטים ואת הקישור לכרטיס הדיגיטלי שלכם, ובלחיצה על הקישור להגיע לכרטיס הדיגיטלי ולהתרשם בצורה מקצועית יותר מהעסק.

בקישור הבא ניתן להכנס ל אפליקציית איזיולהכניס את העסק שלך למאגר מנוע החיפוש באיזי בחינם.

- חשיפה חינם באינדקס העסקים דפי זהב:

סביבת האינטרנט היא ללא ספק המקום להיות בו היום כדי לייצר חשיפה ולשמור על רלוונטיות, פרסום העסק באינדקס העסקים המוביל בישראל – דפי זהב.

חשוב לדעת! האינדקס של דפי זהב מקודם בצורה מאוד טובה ולרוב מוצגת גם בעמוד הראשון בGoogle כשמחפשים שמות של עסקים.

קישור ל הרשמה עסק בחינם באינקדס דפי זהב  הפרסום בדפי זהב מצריך מילוי כל השדות, הזנת עיר ורחוב. במידה והעסק שלך לא מצריך מקום פיזי כמו אינסטלטור או מתקין מזגנים, אפשר לציין את העיר והרחוב הפרטי שלך ובכדי שתופיעו במאגר ותעלו בתוצאות החיפוש לפי העיר שציינתם.

- חשיפה כרטיס הביקור בB144:

המטרה העיקרית של קידום אתרים אורגני היא הגדלת התנועה האורגנית לאתר שלך/כרטיס הביקור, על-ידי יצירת חשיפה גבוהה במנועי החיפוש,

אינדקס עסקים B144 מכיל רשימה ארוכה של בעלי מקצוע וחברות בישראל המאפשר הרשמה בחינם. ומקודם בצורה מאוד טובה ולרוב מוצגת גם בעמוד הראשון בGoogle כשמחפשים שמות של עסקים. 

כאשר לקוח יחפש אותכם בGoogle ויגיע לעמוד בדפי זהב הוא יוכל לראות שם קישור לכרטיס הביקור הדיגיטלי שלכם מה שיציג אתכם בצורה הכי טובה שאפשר.

הירשמו והוסיפו את הפרטים ואת הקישור לכרטיס הדיגיטלי, פעולה זו גם תקדם את כרטיס שלכם בתוצאות החיפוש האורגנית כאשר לקוח יחפש את שם העסק שלכם. קישור ל רישום עצמי למדריך העסקים B144 .

- רישום לגוגל לעסק שלי | Google my Business:

גוגל לעסק שלי הינו שירות חינם המציע מגוון רחב של תכונות, כמו: שם העסק, מיקומו הגיאוגרפי, מספר טלפון, שירותים/מוצרים, שעות פתיחה, תמונות וביקורות. מה שמיוחד בכרטיס גוגל לעסק שלי, הוא שגוגל יוכל להציג את כרטיס העסק שלכם גם בפני גולשים שלא מכירים אתכם

מומלץ להירשם ובפרופיל לעדכן את קישור של כרטיס העסקי שלכם לקוח שירצה לקבל פרטים נוספים יוכל בקליק לעבור לכרטיס הביקור הדיגיטלי שלך. אז אם עדיין אין לך פרופיל גוגל לעסק שלי – זה הזמן! קישור ל גוגל לעסק שלי | Google my Business ותתחילו ליהנות מחשיפה בחינם.

- רישום למאגר העסקים המקומיים בארץ:

פרסמו בחינם את העסק שלכם במאגר העסקים המקומיים בארץ אינדקס העסקים Check Me 

הינו אתר אינטרנט שמספק חשיפה אדירה של אלפי גולשים בחודש לעסקים קטנים ובינוניים.

קישור ל אינדקס עסקים מקומיים המאפשר חשיפה לעסק שלכם בחינם.

2 הוספת חתימה דיגיטלית למייל

באמצעות חתימה למייל תוכלו למתג את העסק על ידי שליחת אימיילים עם פרטי העסק ללקוחות. צרפו את הקישור לכרטיס הביקור הדיגיטלי שלכם בתחתית המייל לנוחיות הלוקח.

ניתן להגדיר חתימה דיגיטלית קבועה מראש וברגע שתפתחו מייל חדש או תשיבו למייל קיים יופיע לכם באופן אוטומטי בתחתית המייל קישור לכרטיס הביקור הדיגיטלי שלכם.

תנו מבט בקישור הבא על איך מגדירים חתימה דיגיטלית למייל ב- Gmail.

 

3 נעדכן את הכרטיס ברשתות החברתיות

חשוב שבכל פלטפורמה פייסבוק, אינסטגרם וכו... שאליהם אתם רשומים גם לעדכן את הקישור לכרטיס הביקור הגידיטלי . כרטיס הביקור הדיגיטלי שלך מכיל דף מעוצב שמרכז בתוכו את כל הקישורים ליצירת קשר איתכם. זה בדיוק המקום הרצוי שאתם רוצים לשלוח את הלקוח שלכם.

הוספת הכרטיס הדיגיטלי לפרופיל העסקי בפייסבוק

    לחץ על תמונת הפרופיל שלך בפינה השמאלית העליונה של פייסבוק.
  1. לחיצה על אודות
  2. פרטים עליך.
  3. לחץ על  או בחר ערוך  כדי להוסיף מידע.
  4. לחץ על שמור.

הוספת הכרטיס הדיגיטלי לפרופיל העסקי באינסטגרם

  1. עבור לפרופיל שלך.
  2. הקש על ערוך פרופיל.
  3. בשדה Website יש להכניס את כתובת הקישור לכרטיס הביקור הדיגיטלי .
  4. סיום או שלח

4 ניצור רשימת תפוצה בוואטסאפ

בטח יצא לכם לקבל הודעה אישית מעסק מסויים לוואטסאפ שלכם, למשל:

  • שלום לקוחות יקרים , ביום שישי הקרוב המספרה תהיה סגורה, כל מי שמעוניין להגיע מוזמן לבוא במהלך השבוע.
  • לכבוד השנה החדשה יצאנו במבצעים מיוחדים.
    בעצם רשימת תפוצה היא מאגדת בתוכה רשימה של לקוחות שניתן לשלוח לכולם במכה אחת ומגיע ללקוח באופן אישי בוואטסאפ.

אם עדין לא יצרתם לעצמכם רשימת תפוצה, זה הזמן, ולא לשכח לצרף את הקישור לכרטיס הביקור שלכם. תנו מבט בקישור הבא על איך ליצור בקלות רשימת תפוצה בוואטסאפ?

5 טלגרם – כלי שיווקי חזק שחשוב להכיר

טלגרם מאפשרת לנהל קבוצות גדולות לעומת וואטסאפ שהיא מוגבלת עד 255 נכון להיום, כתוצאה מכך, כיום משווקים ובעלי עסקים רבים פותחים קבוצות בטלגרם וממנפים אותן לקהילות חזקות.

מוזמנים לקרוא את המדריך על טלגרם – כלי שיווקי חזק שחשוב להכיר

6 לסיכום

לאחר שתשלימו את כל הסעיפים שדיברנו עליהם זה יעזור לכם להבין את היכולות שיש לכרטיס הדיגיטלי, שמסתכלים קדימה לטווח ארוך: ההשקעה שלכם היא חד פעמית ובחינם שתשתלם לכם לאורך כל הדרך.

אנחנו ממליצים לקרוא את המדריך על 7 טיפים לקידום אורגני בפייסבוק שם נלמד כמה טיפים חשובים שלוקחים את הקידום האורגני לשלב הבא ובזכות זאת, גם מגדילים את מערך המכירות בטווח הארוך.

טיפים לעסקים

המדריך הוא בשבילכם 🤍

וובסרביס יוצרת ופועלת מתוך הבנה שאם הטיפים והכלים עוזרים לכם להזניק את העסק שלכם במרחב הדיגיטלי, אתם תמשיכו איתנו לאורך זמן ותמליצו עלינו לחברים ולבעלי עסקים נוספים

המדריך שלנו עזר לכם?
נשמח שתשתפו את המדריך!😉

איך מתחילים להגדיל חשיפה לכרטיס הביקור?

דף נחיתה לנהגי מוניות

דף נחיתה לנהגי מוניות

נהגי מוניות, בעודכם מחפשים לקוחות בשטח, תנו לאינטרנט לעבוד בשבילכם ולייצר לכם לקוחות נוספים: דף נחיתה מאפשר לאינספור לקוחות פוטנציאליים לגלות אתכם,

קרא עוד »
כרטיס ביקור דיגיטלי לסוכני ביטוח

כרטיס דיגיטלי לסוכני ביטוח

התחרות הגבוהה הקיימת בקרב חברות ביטוח, סוכני ביטוח, יועצים פיננסים, סוכן נסיעות ועוד מחייבת אותך בקידום ושיווק באמצעי הפרסום השונים. העסק שלכם

קרא עוד »

תוכן עניינים:

הצטרפו אלינו לפייסבוק

שתף: