נציג צ'אט עבור שירותי webservice
נציג צ'אט עבור שירותי webservice

ברוכים הבאים 👋נשמח לעמוד לשירותכם

פתיחה והגדרת חשבון עסקי עבור אפליקציית וואטסאפ ביזנס

פתיחה הגדרת חשבון עסקי עבור אפליקציית וואטסאף ביזנס

אפליקציית וואטסאפ ביזנס לעסקים היא אפליקציה נפרדת מהווטסאפ המוכר ונועדה בעצם להפוך את התקשורת בין העסק ללקוחות לנוחה ואפקטיבית יותר ומאפשרת להציג את העסק שלכם בצורה מקצועית ועסקית, ניתן לשוחח עם לקוחות בצורה מהירה ולהציג את תיק העבודות שלכם ואפילו ליידע אותו בנושא החזון שלנו, שעות הפעילות והשירותים שאתם מציעים.

באמצעות האפליקציה של וואטצאפ ביזנס והפיצ'רים שנמצאים בתוכה ניתן:

  • לשוחח עם לקוחות בצורה מהירה.
  • להציג את תיק העבודות שלכם ואפילו ליידע אותו בנושא החזון שלנו.
  • ליצור מענה אוטומטי לכל מי שפונה אליכם. 
  • להציג את שעות הפעילות והשירותים שאתם מציעים ועוד מגוון רחב של אפשרויות אשר לא קיימות באפליקציה הרגילה. 

אז אם אתם מנהלים עסק האפליקציה הזאת יכולה לעזור לכם. נתמקד בכל האפשרויות החשובות ונרחיב בהמשך.

תוכן עניינים:

1 כיצד פותחים חשבון בווטסאפ ביזנס?

כיצד להעביר את החשבון וואטסאפ רגיל לוואטסאפ ביזנס לעסקים?

1. יצירת גיבוי של חשבון ה-וואטסאפ: הימנעות מיצירת גיבוי עלולה לגרום לאובדן היסטוריית הצ'אטים שלכם. אם אתם מעבירים חשבון אל וואטסאפ ביזניס, תיצרו גיבוי.  פתחו את וואטסאפ.

ב-נייד Android, לחיצה על הגדרות (3 הנקודות מצד שמאל למעלה). בנייד iPhone, לחיצה על הגדרות ממסך הצ'אטים.

מהגדרות, הקישו על צ'אטים לאחר מכן על גיבוי צ'אטים ואז על גיבוי או על בצע/י גיבוי כעת. 

2. הורידו והפעילו את אפליקציית וואטסאפ ביזנס לעסקים: ניתן להוריד את אפליקציית ב-Google Play Store וב-Apple App Store. התקינו את האפליקציה

3. הירשמו: וואטסאפ ביזנס לעסקים מזהה באופן אוטומטי את המספר שאתם משתמשים ב-וואטסאפ הרגיל. 

4. העבירו את החשבון: השאירו את אפליקציית WhatsApp Business פתוחה ואת הטלפון מופעל עד שתהליך העברת החשבון יושלם. ייתכן שתידרשו לשחזר תוכן מהגיבוי שלכם. הקישו על המשך או על שחזר. 

2הכירו את הפיצ'רים המיוחדים של ווטסאפ ביזנס

1. יצירת פרופיל עסקי

  1. לחיצה על כפתור הגדרות (סמל 3 נקודות) שנמצא למעלה.
  2. לחצו על כלים עסקיים.
  3. לבסוף, בחרו באפשרות פרופיל עסקי.
יצירת פרופיל עסקי בוואטצאפ
יצירת פרופיל עסקי בוואטצאפ שלב ב

כעת הגענו לעמוד העסקי, כאן ניתן לעדכן את פרטי העסק שלכם:

  1. תמונת ראשית: על מנת לערוך, לחצו על סמל עפרון בחלק העליון.
  2. שם העסק:  יש להזין את שם העסק שלכם.
  3. תיאור העסק:  זה המקום לכתוב את אודות העסק.
  4. קטגוריה: ניתן לבחור יותר מקטגוריה אחת המתאימה לעסק שלכם.
  5. כתובת העסק: במידה ואין לכם מקום פיזי אפשר להשאיר את השדה ריק אחרת אתם יכולים להכניס את כתובת העסק שלכם, יש גם אפשרות להגדיר את המיקום על המפה.
  6. שעות פעילות: זה המקום לציין את שעות הפעילות.
  7. כתובת אימייל: מומלץ להשתמש במייל עסקי.
  8. אתר אינטרנט : ניתן להוסיף קישור לאתר או קישור לכרטיס הביקור הדיגיטלי שלכם במידה ואין לכם עדין ניתן להכניס קישור לפייסבוק.
  9. קטלוג: זה המקום להוסיף את השירותים שאתם נותנים, ניתן להוסיף תמונה, שם הפריט, מחיר, תיאור,קשור.
  10. אודות: ניתן לבחור סטאטוס מתוך רשימה שתפתח לכם.
  11. זהו סימנו להגדיר את פרטי העסק,.

2. הודעת פתיחה

הודעת פתיחה נשלחת באופן אוטומטי כאשר לקוח שלח לכם הודעה ראשונה.

  1. לחיצה על הודעת פתיחה
  2. יש להפעיל את המתג, ובהודעת פתיחה ניתן לכתוב הודעה מתאימה, לדוגמא: "תודה שיצרתם קשר עם בניית אתרים ברמה אחרת! איך אפשר לעזור?"
הודעת פתיחה בוואטצאפ ביזניס

3. סטטיסטיקה

אפליקצית וואטסאפ ביזנס מאפשרת לנו לקבל סטטיסטיקה עבור הודעות שנשלחו, הודעות שנמסרו, הודעות שנקראו, הודעות שהתקבלו.

 כדי לגשת לחלק זה, יש ללחוץ על 3 הנקודות בחלק העליון.

סטטיסטיקות בוואצטאפ העסקי

4. תגובה מהירה

תגובות מהירות הוא כלי הכרחי ביותר לכל עסק. אני ממליץ להכין מספר "תגובות מהירות" מראש, תשובה על שאלה שנשאלת שוב די הרבה, וכמובן אפשר להוסיף את הקישור לכרטיס הביקור הדיגיטלי , במדריך על  איך מתחילים להשתמש בכרטיס ביקור דיגיטלי אני מסביר בחלק 3 בהרחבה כיצד משתמשים בתגובות מהירות. אני ממליץ לעבור על החלק הזה.

5. קישור קצר

וואטצאפ לעסקים מאפשרת לכם ליצור קישור קצר של חשבון העסקי, ניתן ליצור הודעה מוכנה מראש בעת פתיחת הקישור, את הקישור, ניתן לשתף בפוסטים בפייסבוק.

6. פייסבוק ואינסטגרם

אם יש לכם פייסבוק/אינסטגרם עסקי, ניתן לקשר בין חשבון הוואטסאפ ביזנס  לבין העמוד העסקי שלכם בפייסבוק.

3 דרכים לפרסם את בית העסק בווטסאפ ביזנס

בכדי לקדם את החשבון שלכם ולהביא לקוחות פוטנציאלי לשוחח איתכם נעבור על מספר שלבים עיקריים :

רשתות חברתיות – כאשר אתם מעלים פוסט בפייסבוק ניתן לכתוב ליצירת קשר ואז להדביק את הקישור הקצר שיצרתם שמפנה את הגולש ישירות לווצטאפ העסקי שלכם.

רשימת תפוצה – כלי חשוב שיש בוואצטפ לעסקים שכדי להכיר, ניתן לשלוח הודעות קבוצתיות עד ל- 255 איש במטרה לברך אנשים בחג שמח, לעדכן אותם במבצע או פשוט לספר להם אודות בית העסק שלנו. בחלון רשימת התפוצה, יש להקליד את ההודעה ולצרף אליה קישור אל כרטיס הביקור הדיגיטלי של בית העסק. מה שמיוחד ברשימת תפוצה שההודעה שנשלחת מגיע באופן אישי לכל לקוח. הכנתי מדריך שמסביר יותר על איך ליצור בקלות רשימת תפוצה בוואטסאפ.

כיצד ליצור קבוצה ולהזמין אליה אנשים :

יצירת קבוצה

  1. לחיצה על התפריט (סימן של 3 נקודות) שמופיע בצד שמאל למעלה.
  2. לחיצה על קבוצה חדשה.
  3. בחרו אנשי קשר להוספה לקבוצה, ואז לחצו על סמל החץ הירוק.
  4. הקלידו את שם נושא הקבוצה. זה יהיה שם הקבוצה שכל המשתתפים יראו.
  5. לחיצה על סמל האישור הירוק לסיום.

הזמנה אנשים לקבוצה דרך קישור

כמנהל הקבוצה אתה יכול להזמין אנשים לקבוצה על-ידי שליחת הקישור.

  1. פתחו את הצ'אט הקבוצתי ב-וואטצאפ, ולחצו על נושא הקבוצה.
  2. לחיצה על הזמנה לקבוצה באמצעות הקישור.
  3. בחר כיצד לשלוח את הקישור: שלח/י קישור באמצעות וואטצאפ או העתק/י קישור.
4 לסיכום

וואטסאפ ביזנס היא אפליקציה מצוינת לפרסום בית העסק דרך ווטסאפ עצמה באופן ישיר ובאופן עקיף, והיא מסייעת לנו לשמור על קשר קרוב ואינפורמטיבי עם הלקוחות שלנו, ודרך מצוינת להרשים אותם ולהזכיר להם שבית העסק תמיד שם בשבילם.

טיפים לעסקים

המדריך הוא בשבילכם 🤍

וובסרביס יוצרת ופועלת מתוך הבנה שאם הטיפים והכלים עוזרים לכם להזניק את העסק שלכם במרחב הדיגיטלי, אתם תמשיכו איתנו לאורך זמן ותמליצו עלינו לחברים ולבעלי עסקים נוספים

המדריך שלנו עזר לכם?
נשמח שתשתפו את המדריך!😉

פתיחה והגדרת חשבון עסקי עבור אפליקציית וואטסאפ ביזנס

דף נחיתה לנהגי מוניות

דף נחיתה לנהגי מוניות

נהגי מוניות, בעודכם מחפשים לקוחות בשטח, תנו לאינטרנט לעבוד בשבילכם ולייצר לכם לקוחות נוספים: דף נחיתה מאפשר לאינספור לקוחות פוטנציאליים לגלות אתכם,

קרא עוד »
כרטיס ביקור דיגיטלי לסוכני ביטוח

כרטיס דיגיטלי לסוכני ביטוח

התחרות הגבוהה הקיימת בקרב חברות ביטוח, סוכני ביטוח, יועצים פיננסים, סוכן נסיעות ועוד מחייבת אותך בקידום ושיווק באמצעי הפרסום השונים. העסק שלכם

קרא עוד »

תוכן עניינים:

הצטרפו אלינו לפייסבוק

שתף: