קידום אתרים : SEO – search engine optimization (אופטימיזציה עבור מנועי חיפוש).
שאומרים קידום לא ממומן הכוונה לתוצאות שמופיעות במנועי החיפוש, קידום נכון הוא המפתח להצלחה
עבור עסקים רבים אשר הקימו לעצמם אתר, דף נחיתה, כרטיס ביקור דיגיטלי שמאגד בתוכו את כל השירותים/המוצרים שהעסק מספק.
חשוב שהאתר יהיה בנוי בצורה טובה בכדי שיקבל ציון גבוהה בגוגל ישנם שני ערוצי קידום מרכזיים ביותר ערוץ אורגני ופרסום ממומן.
בטח נחשפתם כבר למונח קידום אורגני ופרסום ממומן , גם אם לא נסביר את ההבדל ביניהם.
1 מה זה קידום אורגני ?
זה הניסיון לגרום לגוגל ולשאר המנועים להציג את האתר שלהם במקום גבוה בתוצאות החיפוש,
הכוונה בתוצאות החיפוש הרגילות, במידה ואתם מופיעים שם גבוהה זה אורגני, זהו תהליך ארוך שלוקח המון זמן, תלוי במילות חיפוש שלכם.
ישנם כלים בסיסיים שניתן להתקין בכדי לעזור למנוע החיפוש של גוגל להכיר את האתר שלכם, יש גם אפשרות ללכת לאיש מקצוע שיעשה עבורכם את הקידום האורגני.
2 מה זה קידום ממומן ?
הכוונה שהאתר שלכם מופיע בפרסומות בגוגל, את הדבר הזה תוכלו לעשות ברגע אחד, ניתן לפרסם בתשלום ולראות תוצאות מיידיות
תוכלו לעשות זאת בעצמכם או ללכת למקצוען שיעשה עבורכם את הפרסום, אפשר תמיד להפסיק את הפרסום.
תמיד חשוב להפגין נוכחות ברשת וכמובן מיתוג ברשתות חברתיות הוא גם חלק בלתי נפרד מפרסום ומיתוג העסק שלך במרחב הוירטואלי ויכול לשמש ככלי נוסף לחשיפה.
3 חשיפה בתקשורת בישראל
איך להגיע לחשיפה בתקשורת בישראל ולייצר תוצאות
אמצעי התקשורת הם אמצעי לחשיפה ובמה נהדרת לקידום העסק ללקוחות ושיתופי פעולה פוטנציאלים*📰
כל בעל עסק חולם להתראיין לעיתונות הארצית או למדור ייעודי לעלות לשידור בתוכנית בוקר או בתוכנית רדיו 📺 ן
עשייה שמובילה למיתוג ותדמית שהופכת את בעל העסק לאוטוריטה בתחומו איך גורמים לתקשורת להתעניין בעסק שלנו ? לזמן אותנו לריאיון ?🤔 לחצו כאן
4 לסיכום
מומלץ אפילו רצוי לשלב את שני אפיקים :
האפיק האורגני חשוב מאוד ודורש תחזוקה, תצטרכו לעלות תכנים איכותיים לבלוג בכדי לקבל דירוג גבוה יותר משאר המתחרים.
האפיק הממומן מתחיל להכניס תנועה באופן די מהיר.
בגדר המלצה בלבד WEBSERVICE ממליצה יותר לחלק את נתח התקציב שיש ברשותכם בפרסום ממומן 70% גוגל ו30% לרשתות החברתיות.