נציג צ'אט עבור שירותי webservice
נציג צ'אט עבור שירותי webservice

ברוכים הבאים 👋נשמח לעמוד לשירותכם

מה זה אתר תדמית ולמה אתר תדמית חשוב?

מה זה אתר תדמית ולמה אתר תדמית חשוב?

הדבר הראשון שהלקוח הפוטנציאל עושה כאשר הוא רוצה לברר מידע או להתרשם הוא לגשת לאינטרנט ולחפש במנועי החיפוש השונים. ברור מאליו, כי עסק ללא אתר, ישירות מוריד את הסיכויים שלקוח יבצע רכישה.

בתוצאות החיפוש הגולש מקבל מגוון רחב של אתרים בהתאם למילת החיפוש שהקליד, בעת כניסתו לאתר שלנו חשוב שהרושם הראשוני שיקבל יהיה ייצוגי ומזמין, וממחיש את המוניטין של החברה ומדגיש כי מדובר בבית עסק איכותי ומקצועי, שזמין ללקוחותינו בכל ימות השנה.

נרצה או לא, העולם השתנה אתר תדמית הינו כלי שיווקי חשוב למיתוג החברה, שמציג  את המסרים השיווקיים של העסק ותורם לחשיפה לקהלי יעד רבים. 

אתר אינטרנט בימינו הוא כבר לא בגדר מותרות אלא ממש פריט חובה בארגז הכלים השיווקי של העסק, במאמר הזה אנסה לעשות לכם קצת סדר.

תוכן עניינים:

1 ממה מורכב אתר תדמית?

  • אתר תדמית מבוסס על בית העסק, וכל המטרה שלו היא להציג אותו בצורה היפה והמרשימה ביותר ש"תקנה" את הלקוחות תוך דקות.
  • אתר תדמית לרוב מכיל דף בית המציג את החברה בהתאם לערכי המיתוג, לחזון האישי ולמסרים שהיא מעוניינת לשדר ללקוחותיה, בצורה המקצועית והמושכת ביותר.
  • דף הבית מוביל לדפים אינפורמטיביים יותר, המסייעים לספר ללקוחות אודות בית העסק והבידול שלו, מהם השירותים והמוצרים שהוא מציע וגם לעורר בהם מוטיבציה לעשות מעשה ולבחור לפתור את הבעיה שלהם עוד היום, באמצעות השירותים והמוצרים שלכם.
  • אתרי תדמית אף מכילים דפי בלוגים, בהם בית העסק יכול לפרסם תכנים בהם הוא מתמחה ולהשריש בלקוחות עד כמה הוא מצטיין בתחומו וכי הוא מהווה את הבחירה הטובה ביותר עבורם.

2 מהם היתרונות של אתר תדמית?

  • דרך נוחה ומהירה – בעולם הדיגיטלי של היום, לכל בית עסק כדאי לנצל את היתרון ולהיות נגיש יותר ללקוחותיו.
  • אתר תדמית היא הדרך הטובה ביותר לחשוף את בית העסק בפני הלקוחות, גם אם הוא גר באילת וגם אם הוא נופש ביבשת אמריקה. אחרי הכול, לקוח מאשדוד ככל הנראה לא יכיר פיזית חנות בתל אביב, אך בוודאי יזמין ממנה מוצרים אם יביע ביקוש למוצריה וייחשף אליה בצורה נוחה.
  • היכרות עם המותג היא 50% מן הקרב, וככל שיותר לקוחות פוטנציאליים ייחשפו אליכם, כך עולים הסיכויים שמעגל הלקוחות שלכם יגדל באופן משמעותי.
  • הלקוחות מפתחים ביטחון כלפי בית העסק – אתר עשיר בכמויות אדירות של אינפורמציה, המסייעת להרגיע את ליבם של הלקוחות ולגרום להם להרגיש שהם מכירים את בית העסק מכל כיוון.
  • ככל שהלקוחות יקראו אודותיכם יותר, כך הם יחושו יותר בנוח לשים בכם את מבטחם ולבחור בכם שוב ושוב על פני כל מתחרה אחר.
  • אתר מסייע להגדיל את החשיפה שלכם ללקוחות, וגם להרשים את אלו שהכירו אתכם מלכתחילה.
  • ניתן לפרסם את האתר של בית העסק ברשתות החברתיות, לכלול אותו ב-כרטיס ביקור דיגיטליובאתרים חיצוניים ואף לשלוח לינק שלו ללקוחות פוטנציאליים.

3 נגישות, מכל מקום ובכל זמן

אחת הסיבות החשובות ביותר היא נגישות המידע האתר זמין 24/7 ומכל מקום בעולם. לקוחות קיימים וגם לקוחות פוטנציאליים רוצים לדעת אינפורמציה על העסק. 

באמצעות אתר תדמיתי ניתן להציג שעות פתיחת העסק, פרטי התקשרות ומידע רלוונטי. לפעמים הגולש רוצה לגלות מידע בלי להצטרך להתקשר בטלפון ובלי אתר אפקטיבי שקל למצוא בו את המידע שחיפשו, הם עלולים להיות מתוסכלים וילכו למתחרים.

4 סיכוי גדול שלמתחרים שלך יש אתר

הזירה הוירטואלית חזקה מתמיד וכולם כבר שם, אם אין לך אתר קרוב לוודאי שלמתחרים שלך יש, ואתה מפסיד לקוחות פוטנציאלים.

תמיד חשוב להפגין נוכחות ברשת וכמובן מיתוג ברשתות חברתיות הוא גם חלק בלתי נפרד מפרסום ומיתוג העסק שלך במרחב הוירטואלי ויכול אף לשמש ככלי נוסף להרחבת מעגל הלקוחות שיעזרו לך להמריא.

5 מענה על שאלות נפוצות באתר תדמית

כמה פעמים ביום אתם מקבלים שיחות מלקוחות ששואלים את אותה השאלה?.

דבר שגוזל לכם במצטבר המון זמן בכל יום. באתר תוכלו לרכז עמוד שאלות ותשובות נפוצות ובכך תחסכו לכם וללקוחות זמן יקר.

6 האתר משפר את אמון הלקוחות

  • עסק שמחזיק אתר אינטרנט משפר את תדמית העסק ואמון הלקוחות. הוא מייצר תמונה חיובית יותר לעסק ומגדיל משמעותית את הסיכוי לסגירת עסקה.
  • לקוח פוטנציאלי שמחפש מידע על העסק שלכם ולא מוצא שום מידע זה גורם לו לחשוש ובסופו של דבר אתם עלולים לאבד את הלקוח.
8 לסיכום
נכון שהקמת אתר תדמית לטווח הקצר זאת השקעה לא קטנה אבל לטווח הרחוק היא משתלמת, אתר שנמצא זמן רב יותר באוויר הוא צובר וותק וזה רכיב משמעותי בקידום האורגני.

בסופו של יום, המסרים שאתר תדמית מעביר ללקוחות והקלות שבה הם יכולים להיחשף אליכם, כולם מסייעים ללקוחות לפתח כלפי בית העסק חיבה וביטחון, שבסופו של דבר גם מעודדים אותם לקנות מכם בראש שקט ובלב שלם.

הגדילו את חשיפת האתר ברשתות החברתיות על ידי העלאת תכנים, ככל שהאתר משותף יותר ברשתות החברתיות הוא חשוף יותר לכניסות של גולשים וגם משפיע על מנועי החיפוש והאפקטיביות שלהם גדלה.

אנחנו ממליצים לקרוא את המדריך כרטיס ביקור דיגיטלי שם נלמד למה הוא חשוב ואיך הוא תורם לקידום האורגני שעוזר להגדיל את מערך המכירות.

טיפים לעסקים

המדריך הוא בשבילכם 🤍

וובסרביס יוצרת ופועלת מתוך הבנה שאם הטיפים והכלים עוזרים לכם להזניק את העסק שלכם במרחב הדיגיטלי, אתם תמשיכו איתנו לאורך זמן ותמליצו עלינו לחברים ולבעלי עסקים נוספים

המדריך שלנו עזר לכם?
נשמח שתשתפו את המדריך!😉

מה זה אתר תדמית ולמה אתר תדמית חשוב?

תוכן עניינים:

הצטרפו אלינו לפייסבוק

שתף:

דילוג לתוכן