נציג צ'אט עבור שירותי webservice
נציג צ'אט עבור שירותי webservice

ברוכים הבאים 👋נשמח לעמוד לשירותכם

איך לתזמן פוסטים בפייסבוק ובאינסטגרם

איך לתזמן פוסטים בפייסבוק ובאינסטגרם
בתור בעלי עסקים, פוסטים בפייסבוק ובאינסטגרם יכולים לייצר לנו הרבה "לחם", אם נקפיד לפרסם אותם על בסיס קבוע ולשתול בהם מידע המעודד את הלקוחות לרצות ולהכיר אתכם יותר מקרוב.
כמובן שלרבים מאיתנו אין את האפשרות להיות זמינים ולפרסם פוסטים מידי יום, בהתאם לשעות מסוימות ולהעדפות של קהל היעד שלנו. בכל פעם שאנו לא מפרסמים פוסט או מפרסמים פוסט באופן שרירותי, אנחנו פוגעים בעצמנו ובמיוחד באחוזי החשיפה שלנו.

כלים כמו Creator Studio או Later מסייעים לנו לתזמן את כל הפוסטים שלנו מראש, ובזכות זאת חוסכים לנו הרבה זמן ומבטיחים שנוכל "לגעת" בלקוחות שלנו במקום הנכון ובזמן הנכון ללא חשש.

תוכן עניינים:

1 כיצד לתזמן פוסטים ב- Creator Studio?

ה- Creator Studio הוא כלי תזמון הפוסטים הרשמי של Facebook, ומאוד נוח ופשוט לעבוד אתו. כדי שנוכל לתזמן פוסטים גם בפייסבוק וגם באינסטגרם,

ראשית נקפיד לקשר את חשבון ה- Instagram שלנו ל- Creator Studio, על ידי גישה לחשבון האינסטגרם, בחירה שיהיה חשבון עסקי או חשבון יוצר וקישורו ל- Creator Studio.

כיצד לתזמן פוסטים ב- Creator Studio שלב א
כלי תזמון שלב ב
לאחר מכן, נוכל לתזמן פוסטים גם בפייסבוק וגם באינסטגרם. במסך הבית של ה- Creator Studio קיימות מספר אפשרויות ליצירה ותזמון של פוסטים: 

אנו יכולים לייצר פוסט על ידי לחיצה על הסקשן מתחת לכותרת הבית או ללחוץ על הכפתור השמאלי העליון, המציע אפשרות דומה. הכפתור השמאלי אף מציע לייצר סרטונים, סטוריז, לייבים ומיני סגנונות של תכנים פרסומיים לרשתות החברתיות.

תחת הכותרת "פוסטים" אנו יכולים לראות כמה פוסטים מתוזמנים עוד נשארו לנו, כדי להתכונן בהתאם ולייצר פוסטים חדשים לפני שהמלאי הנוכחי נגמר.
כיום, הרשתות החברתיות מעודדות פרסום של סרטונים ותכנים נעים כמו אנימציות ולייבים, לכן במרכז המסך הראשי מוצעת האפשרות לייצר סרטון.
ה- Creator Studio אף מאפשר לנו ללמוד מפוסטים קודמים באמצעות רובריקת ה"תובנות", שמסבירה כמה חשיפה והיענות הפוסטים שלנו מקבלים בממוצע. 
לחיצה על רובריקת ה"תובנות" בתפריט השמאלי, תאפשר לנתח כל פוסט בנפרד, ללמוד מהם הפוסטים שהלקוחות אהבו ומהם הפוסטים שכדאי להימנע מהם בעתיד.
ה- Creator Studio הוא כלי תזמון הפוסטים הרשמי של Facebook, ומאוד נוח ופשוט לעבוד אתו
נתזמן אותו על ידי בחירה בחץ הימני לצד כפתור ה"Publish" ובחירה באפשרות " Schedule Post". הבחירה תפתח לנו מסך נוסף, שבו יהיה עלינו להגדיר מתי נרצה לפרסם את הפוסט.
לחיצה על כפתור יצירת הפוסט יפתח לנו את החלון הבא, בו נוכל לכתוב את הפוסט שלנו ולצרף לו אימוג'ים, תמונות ועוד. כשהפוסט מוכן, 
כלי תזמון שלב 4
schedule post
מומלץ לבחון מהם הימים והשעות בהם אתם מקבלים הכי הרבה חשיפה ולבחור לתזמן את הפוסטים לזמנים אלו.

2 כיצד לתזמן פוסטים ב- Later?

Later היא מערכת מצוינת וברובה חינמית, המאפשרת לנו לפרסם פוסטים בפייסבוק, באינסטגרם ובכל רשת חברתית קיימת כמו טוויטר, פינטרסט ועוד. 
תצוגת לוח השנה שלה הופכת את המערכת למאוד נוחה לתפעול.
כיצד לתזמן פוסטים ב- Later
אם אנחנו רוצים לתזמן פוסט לאינסטגרם, לדוגמא, נלחץ על העיגול העליון של אינסטגרם. לאחר מכן, נעלה תמונה או סרטון לספריית המדיה של Later על ידי לחיצה על הכפתור העליון "Upload media". 
לאחר שהעלינו את המדיה הרצויה, נגרור אותה ליום ולתאריך שבהם אנו רוצים לפרסם את הפוסט. הפעולה תפתח לנו את חלון יצירת הפוסט.
תזמון פוסט לאינסטגרם
במסך יצירת הפוסט נוכל להוסיף את התוכן של הפוסט שלנו ולתזמן אותו לכל יום ושעה שנרצה. נוכל לשלב בפוסט אימוג'ים, האשטגים ופיצ'רים שונים.
 לאחר שנתזמן מספר פוסטים, נוכל לצפות בהם בתצוגה של לוח-שנה, ובגרסת הפרימיום של Later גם לנתח את האפקטיביות של כל אחד מהם.
תזמון פוסט לאינסטגרם המשך
3 לסיכום

תזמון פוסטים בפייסבוק ובאינסטגרם מסייע לחסוך הרבה מאוד זמן ביום-יום ומבטיח שהלקוחות שלנו ייחשפו לתכנים שלנו בזמן הנכון ובמקום הנכון.

המערכות הפופולריות ביותר כיום לפרסום פוסטים הן ה- Creative Studio ו- Later, כאשרCreative Studio מספקת שפע של כלים חינמיים, בעוד ש- Later מהווה מערכת הרבה יותר מהירה ונוחה לשימוש.

טיפים לעסקים

המדריך הוא בשבילכם 🤍

וובסרביס יוצרת ופועלת מתוך הבנה שאם הטיפים והכלים עוזרים לכם להזניק את העסק שלכם במרחב הדיגיטלי, אתם תמשיכו איתנו לאורך זמן ותמליצו עלינו לחברים ולבעלי עסקים נוספים

המדריך שלנו עזר לכם?
נשמח שתשתפו את המדריך!😉

איך לתזמן פוסטים בפייסבוק ובאינסטגרם

תוכן עניינים:

הצטרפו אלינו לפייסבוק

שתף:

דילוג לתוכן